Penelope

Penelope

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Ποιά προϊόντα να βάλω στην τσάντα θαλάσσης;

Σήμερα θα σας δείξω τα βασικά προϊόντα, καθώς και λίγα παραπάνω, που καλό είναι να κουβαλάμε στην τσάντα θαλάσσης , αν δεν θέλουμε να γίνουμε σαν τηγανιτές πέστροφες οσο λιαζόμαστε και κολυμπάμε στις παραλίες. Έχω δοκιμάσει όλα τα παρακάτω τζιτζιμπρίκια και σκοπεύω να είμαι αντικειμενική για κάθε ένα προϊόν από αυτά. Λοιπόν let's get started...


1) Βασικό αντηλιακό σώματος (και προσώπου) BIOTHERM με δείκτη προστασίας 30 (UVA-UVB). Σαφώς μπορείτε να επιλέξετε και με 50 SPF... Πολύ καλό προϊόν , ειδικά για τις πρώτες μέρες έκθεσης στον ήλιο. 


2) Επειδή είμαι και υπερβολική και θελω να κουβαλάω όλα μου τα προικιά, ακόμη και στη θάλασσα , επέλεξα μια ξεχωριστή αντηλιακή κρέμα προσώπου (Hawaiian Tropic silk hydration FACE) με SPF 30. Πολύ καλή σύσταση , μυρίζει υπέροχα και προστατεύει. ( Στο hondo θα τη βρείτε με 40% έκπτωση, συμφέρει...)
 

3) Super duper απαραίτητο το λαδάκι για τα μαλλιά , ειδικά για όσες από εμάς τα βάφουν. Sun oil από COMPAGNIA DEL COLORE. Προστατεύει τα μαλλιά κατά τη διάρκεια έκθεσης στον ήλιο διότι περιέχει βιταμίνες Α,C,E και UV φίλτρα. Προστατεύει από την αφυδάτωση που υφίστανται τα μαλλιά από τον ήλιο , το θαλασσινό αλάτι και το χλώριο. Δίνει φυσική λάμψη στα μαλλιά και μ-ο-σ-χ-ο-β-ο-λ-ά-ε-ι καλοκαίρι!


4) Το lip gloss Island Berry από Hawaiian Tropic δεν έχω καταλάβει που ακριβώς χρησιμεύει , παρ' όλα αυτά έχει όμορφη μυρωδιά , καρπουζί χρώμα και SPF25. Για να είμαι ειλικρινής δεν ενυδατώνει τα χείλη μου όσο θα ήθελα αλλά δίνει λάμψη. Που ξέρεις ... μπορεί να γνωρίσεις τον έρωτα της ζωής σου στην παραλία , να μην έχεις ενα lip gloss χρωματιστό να βάλεις βρε αδερφέ...;

5)Για το τέλος σας άφησα το πρώτο προϊόν που έχω στην τσάντα μου από Τommy G. Το Solar Bronze λοιπόν είναι ένα μαυριστικό λαδάκι που η αρχική του μορφή μοιάζει με μαρμελάδα. Όταν το απλώνεις , γίνεται λάδι και εξασφαλίζει άμεση λάμψη και βαθύ μαύρισμα. Συνιστάται για ήδη μαυρισμένες επιδερμίδες που έχουν συνηθίσει στον ήλιο , γι΄αυτό προτείνω να αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε μετά την πέμπτη ημέρα έκθεσης στον ήλιο ενώ έχετε βάλει αντηλιακό με δείκτη προστασίας.


   Ανεξαρτήτως καταστάσεων , οι βουτιές στη θάλασσα είναι οτι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε το καλοκαίρι. Δεν χρειαζόμαστε νησιά και ταξίδια αν δεν μπορούμε. Ένα λεωφορείο, καλή παρέα , μαγιό και αντηλιακό είναι αρκετά γι' αυτό το καλοκαίρι που περνάμε. Oλα θα πάνε καλά! Enjoy.... Ζμά!

4 σχόλια :

  1. Τέλεια τα προιόντα που χρησιμοποιείς! Πρώτη φορά φέτος θα δοκιμάσω προστατευτικό spray για τα μαλλιά από την carroten! Μήπως το έχεις δοκιμάσει να μου πεις την γνώμη σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου! Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Και 'γω δεν είχα ξαναδοκιμάσει και ειλικρινά ειναι απαραίτητο το λάδι γιατί ταλαιπωρούνται πολύ τα μαλλιά το καλοκαίρι. Δεν το έχω δοκιμάσει , αλλά σκέφτηκα να το αγοράσω. Όταν το χρησιμοποιήσεις περιμένω εντυπώσεις :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ έξυπνο και βοηθητικό ποστ :)

    Φιλάκια,
    Αγγελική από www.beautyydust.blogspot.gr ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή