Penelope

Penelope

Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Mπλε mascara? Tι πιο φωτεινό....!

      Εδώ και δέκα μήνες έχω ερωτευτεί την XCESS 3D MASCARA BLACK της ERRE DUE . Την έχω παρουσιάσει και σε προηγούμενα πόστ μου άλλωστε. Μιας και πλησιάζουν οι καλοκαιρινές μου διακοπές, είπα να αλλάξω κάτι στο κίτ μου, γι'αυτό και επέλεξα να πάρω την XCESS 3D MASCARA 2 ELECTRIC BLUE  η οποία έχει ένα εκπληκτικό ηλεκτρίκ μπλέ χρώμα που τονίζει ιδιαίτερα τα καστανά μάτια. Δίνει όγκο , μήκος και καμπύλη στις βλεφαρίδες. Είναι,πραγματικά, εξαιρετική η ποιότητα και το αποτέλεσμα που δίνει. 
 Παρακάτω θα σας δείξω ένα look που δημιούργησα με τα ιδανικά προϊόντα για τις διακοπές, super καλοκαιρινό και φωτεινό! 



Ποϊόντα μακιγιάζ για να το πετύχετε:

face = prep+primeBB beauty balm MAC medium plus 
           concealer cover stick MAYBELLINE vanilla 02
           prep+prime highlighter radiant rose MAC
           glam bronze La Terra bronzer 1portofino-Leggero L'OREAL
           wet & dry sparkler for cheeks 415 ERRE DUE
           Superb extra dimension skinfinish MAC
eyes = painterly paint pot MAC
           LEAP mineralize eye shadow MAC
           BLACK GRAPE pressed pigment MAC
           XCESS 3D MASCARA 2 ELECTRIC BLUE ERRE DUE
lips = lip liner pencil super smooth waterproof & longstay 03 SEVENTEEN
         RADIANT lipstick pink 153
body=  to the beach body oil man rays MAC  



          Eλπίζω να σας άρεσε! Περιμένω να μου πείτε ποιά είναι τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα που θα βάλετε στο κίτ σας γι'αυτό το καλοκαίρι. Ηave fun.... Σας φιλώ...! 
Pen

3 σχόλια :

  1. ααα τι ωραία που είναι η μπλε μάσκαρα!!!! θα έπαιρνα μωβ γιατί έχω πράσινα μάτια!!! αχ μη με βάζεις σε σκέψεις και σε έξοδαααα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο χρώμα και πόσο σου πάει!
    Πραγματικά υπέροχοοο ^_^

    Φιλιά πολλά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή