Penelope

Penelope

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Μια απλή και υπέροχη ιδέα για τα νύχια...

    Δεν συνηθίζω να ασχολούμαι με τα νύχια μου , ούτε να τα φροντίζω , ειδικά μέσα στη χρονιά, λόγω του βιολοντσέλου και της δουλειάς μου. Όσοι είναι μουσικοί καταλαβαίνουν τι εννοώ. Όταν ομως έρχεται το καλοκαίρι και ετοιμάζομαι για διακοπές πάντα κάνω κάτι διαφορετικό.
 Έτσι επέλεξα φέτος να φορέσω το αγαπημένο μου ροζ χρώμα για τις διακοπές μου. Είναι σούπερ απλό , εύκολο και τα βερνίκια πολύ πολύ οικονομικά.



 (GcosmeTics no.461 -sephora nail top coat Gold Fever 06)

   Είναι μια χρήσιμη επιλογή για όσες δεν έχουν σχέση με το μανικιούρ (όπως εγώ...)  και εννοείται οτι είναι σούπερ στυλάτο. Ποιά η δική σας επιλογή ? Περιμένω comments...
Ετοιμαστείτε για καλοκαιρινό vlog στο channel μου...
https://www.youtube.com/channel/UCz_E3A7BU0NFsuBPcODXvmA 

Σας φιλώ για την ώρα ! Ζμάτς...!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου