Penelope

Penelope

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Christmas in Sofia Bulgaria ● Πρώτο ταξίδι στο εξωτερικό!



   Ήταν η καλύτερη επιλογή Χριστουγέννων από άποψη ταξιδιού. Επειδή σας έχω ζαλίσει με τα travel diaries μου θα σας πω το εξής. ''Σαν τα ταξίδια , δεν έχει!'' Είναι η καλύτερη μορφή ψυχοθεραπείας. Είναι εμπειρίες που σε ακολουθούν μια ζωή και σου δίνουν μια κλωτσιά να ανεξαρτητοποιηθείς και να ανοίξεις τα μάτια και την καρδιά σου όπως ποτέ άλλωτε. Προσωπικά , από τη στιγμή που ξεκίνησα να ταξιδεύω έχει αλλάξει η ζωή μου, έχω αλλάξει σαν άνθρωπος. Κάντε το και θα με θυμηθείτε. Λοιπόν ,που λέτε, για Χριστούγεννα πήγα στην κοντινή Βουλγαρία και συγκεκριμένα στη Σόφια. Όμορφη πόλη με τα καλά και τα άσχημά της.

Πλεονεκτήματα :
- Όμορφη πόλη (κτήρια , καθαρά πάρκα , αγάλματα, μουσεία , κέντρα πολιτισμού)
- Χαμηλές τιμές.
- Η τράπεζα έκανε καλή συναλλαγή σε λέβα
- Τακτικές συγκοινωνίες με φθηνά εισιτήρια
- Τα εστιατόρια έχουν Αγγλικό μενού
- Οργάνωση στους δρόμους κυκλοφορίας και οργανωμένη στάθμευση

Μειονεκτήματα:
- Οι Βούλγαροι δεν μιλούν Αγγλικά
- Φαγητό πολύ μέτριο εως κακό. (Πιτόγυρα για πάντα ρε Ελλάδα!!!!)
- Σε περιόδους διακοπών κλείνουν τα εστιατόρια
- Η πόλη νεκρώνει από τις 9.
- Εκτός από την πόλη της Σόφιας η Βουλγαρία δεν έχει πολλά αξιόλογα πράγματα να δεις.
- Οι Βούλγαροι σταματούν κυρίως οχήματα με Ελληνικές πινακίδες για έλεγχο.
- Το οτι είδα αφίσα της Βανδή , με ξεπερνάει.























Φιλάκια!

3 σχόλια :

  1. Καλή Χρονιά κοριτσάρα! Θέλω κι εγώ να πάω κάποια στιγμή Σόφια,έχω πάει μόνο Μπάνσκο το οποίο είναι τόσο φανταστικό θέρετρο που δεν καταλαβαίνεις πως είσαι βουλγαρια! Αν δεν έχεις πάει βάλτο στη λίστα σου! Εβγαλες υπέροχες φωτό <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου όμορφο Καλή χρονιάαααααααα <3 Πέρασα από Μπάνσκο και δεν είχε χιόνι. Αλλα θα ξαναπάω οπωσδήποτε. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το πόστ. Φιλάκι ΖΜάααατς <3

      Διαγραφή
  2. Βρε πανέμορφο μούτρο! :P
    Πολύ ομορφη η Σόφια, ελπίζω κάποια στιγμή να φθάσει η αρχοντιά μου μέχρι εκεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή